23.11.2019

Здоров’я молоді - здоров’я нації


      Здоров’я, як і життя – особистий скарб. Як скористається ним людина, залежить від її знань, вмінь, навичок і волі
М. Голуан

Визначним показником достатку кожної країни є здоров'я молодого покоління.  Сучасна молодь вельми неграмотна в питанні щодо здорового способу життя. Паління, вживання алкоголю, токсикоманія – часто це вбачається гарним дозвіллям серед певної частини юнаків і дівчат. Одним із основних напрямків роботи бібліотеки коледжу з молоддю є активна популяризація здорового способу життя. За допомогою книг, періодичних видань ми сприяємо своїм читачам вирішувати проблеми зі здоров'ям, викорінювати шкідливі звички, роз'яснюємо переваги здорового способу життя.

В рамках місячника «Молодь Кіровоградщини - за здоровий спосіб життя» бібліотека провела годину здоров’я  «Будьте здоровими, сильними, дужими!». Ведучі заходу Олена Турбаєвська та Олена Боклаг допомогли присутнім студентам поглибити знання про шкідливість куріння, алкоголю, енергетичних напоїв, звернули особливу увагу на їх негативний вплив на організм людини та застерегли від вживання. Перегляд соціально–просвітницьких відеороликів «Цигарка-ворог, зброя проти неї - ваша воля», «Не дай СНІДу шанс» змусили замислитися молодих людей над цінностями життя. А аргументований виступ медичної сестри коледжу Каріни Романівни Козеровської остаточно переконав глядачів, що здоров'я значною мірою залежить від нас самих, наших дій та наших звичок. Тож бережімо себе і будьмо здорові!





Комментариев нет:

Отправить комментарий