08.04.2019

7 квітня - Всесвітній День Здоров'я


Всесвітній день здоров’я щорічно відзначається 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ). За цей час її членами стали 194 країни світу і створена вона була на основі принципу, згідно якого передбачається, що всі люди повинні мати можливість для реалізації свого права на найвищий досяжний рівень здоров’я.
Мета святкування — підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.
Бібліотека коледжу завжди приділяла значно увагу популяризації здорового способу життя. 8 квітня була проведена медіагодина здоров’я «В майбутнє - здоровими!», під час якої студенти ознайомились, як правильно доглядати за своїм організмом, навчитися передбачити наслідки своїх вчинків, запобігати стресам та поліпшувати настрій.
Ведучі заходу Олена Марахтанова і Настя Невідома, студентки ІІІ курсу спеціальності «ІБАС», познайомили присутніх з оздоровчими традиціями українського народу та провели вікторину, з’ясувавши, наскільки студенти обізнані зі здоровʼязбережувальною діяльністю в коледжі та боротьбою з шкідливими звичками.

Тож зичимо усім бути здоровими і життєрадісними!







2 комментария:

  1. Ця сторінка ціквава тут можна багато цікаваго. Наприклад як описати день здоров'я.

    ОтветитьУдалить
  2. Мені дуже сподобався проведений захід студентками 3 курсу спеціальності «ІБАС»,познайомили присутніх з оздоровчими традиціями українського народу та провели вікторину, з’ясувавши, наскільки студенти обізнані зі здоровʼязбережувальною діяльністю в коледжі та боротьбою з шкідливими звичками. Велике дякую за приємне проведення заходу, С повагою Олена

    ОтветитьУдалить