12.09.2020

 

З нагоди відзначення 12 вересня Дня фізичної культури і спорту бібліотека Олександрійського фахо-вого коледжу культури і мистецтв пропонує увазі відвідувачів книжкову виставку «Обери здоров’я, обери життя».

Здоров’я — це безцінне багатство людини, від якого залежить вся її життєдіяльність. Ніякі досягнуті цілі в житті не приносять повного щастя, якщо немає здоров’я. А найкращий шлях до оздоровлення - фізичні вправи й рухова активність.

Проблема зміцнення здоров’я засобами фізичної культури споконвічна. Ще античний мислитель Горацій застерігав: «Якщо не бігаєш, поки здоровий, доведеться бігати, коли захворієш». Сьогодні здоровий спосіб життя стає все більш популярним у нашому суспільстві, і це не просто данина моді, а бажання людей різних поколінь зберегти молодість і здоров'я.

Тож щиро вітаємо всіх зі святом здорового способу життя, сили, мужності, радості й перемог і запрошуємо переглянути нашу виставку. На ній можна знайти чимало матеріалів, що дають поради, як виховати в собі позитивні звички, які сприяють зміцненню здоров’я.





Комментариев нет:

Отправить комментарий