04.03.2016

Ти себе Українкою звала
І чи краще знайти ім`я
Тій, що радістю в муках сіяла,
Як вітчизна велика твоя.
М. Рильський
Леся Українка... Це ніжне і дзвінке ім`я належить до найвеличніших імен нашого народу. У рамках святкування ювілею Лесі Українки у бібліотеці училища було проведено літературно-музичну годину «Я маю в серці те, що не вмирає».
Ведучі заходу, майбутні бібліотекарі, студентки ІІ курсу спеціальності «Бібліотечна справа» В.Лугіна та К.Філатова ознайомили студентів з творчістю великої поетеси, перегорнули сторінки її життєвого шляху. Біографія Лесі мелодійно перепліталася з декламацією її поетичних творів, які читала студентка ІУрежисерського курсу А. Іващенко. Заворожуючи звучали такі до болю знайомі рядки: «Хто вам сказав, що я слабка», «Contra spem spero!» та багато інших. Гордо звучало живе Лесине слово про велику любов до рідної землі, її вболівання за долю народу.
Тепла атмосфера зустрічі сприяла спілкуванню після перегляду фільму «Обличчя української історії. Леся Українка» та презентації віртуальної книжкової виставки «Берегиня українського народу». Сплелися воєдино музика і слова. Студентка ІІІ хорового курсу Т. Пашковська виконала пісню на слова Л. Українки «Стояла я і слухала весну».
Біля оформленої книжкової виставки завідуюча бібліотекою Т.М. Теличко провела бібліографічний огляд.
Сподіваємось, що відвертість душі геніальної поетеси, щирість її обдарування, передана шанувальникам Лесиного слова.

То ж будемо і ми вчитися терпінню, вірі, любові і надії у нашої неповторної Лесі Українки.





Комментариев нет:

Отправить комментарий