28.09.2015

Молодь обирає здоровий спосіб життя!


Людське життя та здоров’я -  найбільші життєві цінності, вартість яких 
важко переоцінити. Куріння тютюну на наш час стало однією з найбільш поширених шкідливих звичок. Зараз про шкоду паління ми знаємо досить багато. З'явився навіть термін: «хвороби, зв'язані з палінням». Паління помітне скорочує життя людини (від 3 до 8 років). Паління викликає  склероз судин і стає одним з найважливіших факторів, що підвищують ризик інфаркту міокарда, інсульту, інсульту, захворювань артерій серцевого м'яза і мозку.
15 вересня у читальній залі був проведений  караван здоров`я «Альтернатива шкідливим звичкам – книга».
Ведучі, студентки ІІІ бібліотечного курсу  С.Ричко, В. Марусанич та Є.Мажара, емоційно і  переконливо розповіли про жахливі наслідки пагубної звички.
Перегляд електронної презентації «Ми за здоровий спосіб життя!» та відео «Куріння чи здоров`я - вибирайте самі!» заставив студентів замислитись: курити чи не курити, зміцнювати своє здоров’я фізичними вправами чи рости хирлявим слабаком.

Молодь дійшла висновку: здоров`я  треба берегти  змолоду.











Комментариев нет:

Отправить комментарий